ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

من و نی نیییییم

حالت تهوع

1391/3/16 12:57
نویسنده : سارا
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامان خوبييييييييييييييييييييييييييييييييييييي؟ شما كه فكر كنم خوب باشييييييييي چون حسابي داري شيطوني ميكني كه حال مامان زياد خوب نيست خيلي خوشحالم كه بالاخره داري خودي نشون ميدي به مامانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن خيلي دوست دارم عزيزمممممممم

ديروز 15/3/91 حال ماماني خيلي بد بود هر كاري ميكردم حالت تهوعم خوب نميشد از اين ناراحت بودم كه نمي تونم چيزي بخورممممممممممممم و اينكه نكنه مشكلي برات پيش بياد عزيزم به خاطر همين زنگ زدم به بابايي بياد منو ببره دكتر كه اونم سريع مرخصي گرفت و اومد رفتيم آقاي دكترم برام سريع سرم نوشت و قرص و شربت كه من هيچكدومشو نخورم چون ميترسم برات ضرر داشته باشههههههههه

ولي امروز چون حالم خيل يبد بود زنگ زدم به دكي خودم گفت اشكال نداره بخوري منم خوردممممممم ولي قول ميدم كه تا اورژانسي نشده نخورمشونننننننننننننننننننننننن باشه عزيز دل مامانننننننننن

خيلي دوست دارم بوس بوسسسسسسس بايييييييييييييييييييييييييي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ابوالفضل
16 خرداد 91 13:44
سلام عزیز.مبارک باشه گلم قدر ثانیه ثانیه این روزا رو بدون.فقط استرس نداشته باش که روی عسلت هم تاثیر میذاره.واسه ویاهم کشک خوبه اگه میتونی بخور.خوش باشید


مرسي عزيزم از راهنمياييت پاينده باشي بوس بوس
نرگسی
16 خرداد 91 14:03
آخی عزیز دلمممم ..


سلام نرگس جونم خوبي عزيزم ايشالهههههههههه كه خودتم به زودي زوددددددددددددد دچار چنين حالتهايييييي بشي عزيزم به اميد اون روز
مامان آرشیدا کوچولو
17 خرداد 91 1:11
ععععسسسسسسسسسسییسسسسسسس دل خاله هزار تا بوس برا نی نی کوشولو حالا از کجا معلوم علی کوچولو باشه؟؟؟ دخمل بهتره هاااااااااا



سلام دوست جونممممممممممم مرسي از محبتت دوهزار تا بوسسسس براي ني نيه نازتتتتتتتتتتتتتت
جفتشون خوبن هم دخمل هم پسمللللللللللللل همينجوري احسسااس ميكنم پسملههههههههه
نيلي
17 خرداد 91 11:33
وقتي تموم ميشه دلت برا هميناشم تنگ ميشه
الان دلم لك زده برا تهوع بد خوابي درد
سارا جونم تهوع علامت خيلي خوبيه كه نيني داره خوب رشد مي كنه


نيلي جونم دوست عزيزمممممممممم ناراحت نباش و افسوس نخور به زودي ان شاءالله دوباره اون حالتهاي خوب مياد سراغت عزيزممممممممممم من مطمئنممممممممم به اميد اون روز قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگ عزيزم بوس بوسسسسسس
مائده
17 خرداد 91 15:49
منكه تهوعم از 3 ماهگي شروع شد و همنوزم ادامه داره!سعي كن باهاش دوست باشي