ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

من و نی نیییییم

نی نیه ناز و جیگری

1391/4/3 12:26
نویسنده : سارا
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی فدات شمممممممممممممممم وای نمیدونی از وقتی اومدم دیدمت دل تو دلم نیست  فدات شم همش یادت میوفتم عزیزم همش عکسی ا زسونو گرفتمو میزارم جلوم نگاهت میکنم فدات

....................

پنجشنبه ١/٤/٩١ ساعت پنج ونیم با صدای زنگ مامانی از خواب بیدار شدم و سریع بابارو بیدار کردم که پاشو دیر شد باید بریم سونو گرافیییییییییییییییییییییییییییییییی بابا هم زودی بلند شد و با هم رفتیممممممم برای دیدنت لحظه شماری میکردم عزیزم وایییییییییییییییییییی که چقدر جیگر طلا بودی آقای دکتر گفت نی نی سالمههههههههههههههههههههه بیا ببین چه تکونایی میخوره وروجک واییییییییییییییییییی اینقدر نگات کردمممممممممممممممممممممم ولی سیر نمیشدم عزیزم الان شما ٢.٥ سانتی هستی وای چقدر کوچولویییییییییییییییی کی میشه بزرگ شی بیای تو بغل مامانییییییییییییییییییییییییییی خیلی دوست دارم جیگرررررررررررررررررررر الان عکس سونو رو برات میزارمممممممممممممممممممممممم که ببینیش

 

اینم عکس نی نیه ٢.٥ سانتی من توی هفته ٩ :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نرگسی
3 تیر 91 14:25
الهی خاله فداااااااااش عزیز دلمممممم خداروشکر .. چه خوب شد که قالب قبلیت رو گذاشتی .. منم تازه همین قالب رو گذاشتم .. وقتی بازش میکنم یه جورایی انگار که میخواد خبر خوش بده بهم .. مثل اون موقعی که خبر باردارشدنت رو خوندم .. منم منتظرم که خوشحال بشم ..




قربونت برم نرگس جون بي صبرانه منتظر شنيدن خبر مامان شدنت هستم عزيزمممممممممممممممممممم ديشب خيلي به يادت بودم ايشاله كه به زودي مامان بشي عزيزم
مامان الی
3 تیر 91 16:19
الهی من فدای جوجه ناز ننه سارا بشمممممممممممممممم
خدایا سالم و سلامت تا ماه 9 محکم با چسب دوقلو بچسبونش به دل ننه سارا



قربونت برم الي جوننننننننننننننننننن ايشاله ني ني خودتم صحيح و سالم بياد تو بغلتتتتتتتتتتتتتت بوس بوس