ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

من و نی نیییییم

عزيز دل مامان

1391/4/5 8:49
نویسنده : سارا
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم خوبي فدات شم؟ اين روزا روزاي سختي دارم فدات شم حال خوشي ندارم نگرانتم نميدونم تو با اين حال من حالت خوبه يا نه ؟ آخه هيچي نميتونم بخورم نگرانتم ميترسم يه موقع برات ضرر داشته باشه فدات شم هر چي ميخورم بالا ميارم دارم ديونه ميشم فكر ميكردم هر چي بگذره حالم بايد بهتر بشه ولي برعكس حالم خيلي بد ميشه از خدا ميخوام كه هميشه نگهدارت باشه .

 

شنبه تو سركار حالم زياد خوب نبود ولي يه جورايي تحملش كردم رفتم خونه ماماني ساعت 6 حالم از اين رو به اون رو شد تا حالا اينجوري نشده بودم تازه فهميدم حال بد چي هست  خيلي بد بود تا ساعت 10 تحملش كردم هر چي ميخورم سريع حالم بد ميشد نمي خوردمم ضعف ميكردم خيلي گشنت بود مونده بودم چيكار كنم ماماني و بابا رفته بودند خونه دايي بهش كمك كنن هرچي منتظر شدم نيومدند ديگه مجبور شدم بهشون بزنگم به بابايي گفتم سريع بيا بريم دكتر اونم زودي اومد رفتيم دكتر برام سرم نوشت رفتم زدم بماند كه اون خانومه اول اشتباه زد مردم از درد بعد يكي ديگه اومد برام درستش كرد ولي عزيزم با سرم هم حالم خوب نشد برگشتم خونه شام خوردم ولي بازممممممممممممممممممممممممم بالا آوردم خيلي بد بود تروخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خوب شوووووووووووووووووووووووووووووو عزيزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

(بهار)
5 تیر 91 12:15
سلام عزیزم...ان شاءلله که حالت خوب میشه و نی نی صحیح و سالم میاد بغلت


مرسي عزيزم ايشاله با دعاي شما
مامان بهی
5 تیر 91 15:57
ایییییییییی جانم دیگه اینا طبیعی خانومممم البته منم شنیدماااااااااااااااااعوضش نی نی دار میشی مامان میشی ستاد روحیه دهی به خانوم های باردار بیا پیش ما
نرگسی
5 تیر 91 18:12
مرسی عزیز دلمممممممم .. ایشالله زودی خوب بشییییییییییییییی دوستمممممممم ..
مامان جون نی نی
7 تیر 91 17:08
سلام عزیزم ، مبارک مادر شدنت امیدوارم دوران بارداریتو به سلامتی بگذرنی . همه این حالتها رو دارن تا سه یا 5/3 ماهگی این طبیعیه و خوب می شی . مواظب خودتو نی نی گلت باش بیا به ما هم یه سر بزن خوشحال می شیم از حضور گرمتون.
نیلی
8 تیر 91 10:51
زود خوب میشی عزیزم صبر داشته با عزیزم بوووووووووووووووووووووووووووس