ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

من و نی نیییییم

هفته 28

1391/8/16 11:31
نویسنده : سارا
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازممممممممممممممممممم مليناي جيگر من خوبي فدات شم امروز اومدم روي ماهتو ديدم البته زياد واضح نبود ولي به همونم راضيم عزيزممممممممممممممممم تا روزي كه بياي تو بغلمممممم عشقم

 

امروز 16/8/91 ساعت 8:45 دقيقه وقت دكتر داشتم و با بابا جون رفتيم من رفتم بالا تا رفتم تو خانم منشي كه خيلي ماههههههههههههههههههههههه منو زودي فرستاد داخل ول يحيف شد بابا رفته بود ماشينو پارك كنه نتوست بياد تو رو ببينه من رفتم تو دكتر وزنم كرد واييييييييييييييييييييييييييييييي 60 كيلو شده بودم خيلي ناراحت كننده بود برام تا حالا به اين عدد نرسيده بودم ولي اشكال نداره به خاطر تو عزيز دل مامان اينم برام شيرينه عزيزم بعد فشارمو گرفت كه 6/11 بود بعد برام قرص كلسيم و آهن و امگاسه نوشتو بعد گفت برم دراز بكشم براي سونوووووووووووووووووووو من رفتم دراز كشيدم باباتم هي زنگو ميزد ولي موبايلم تو كيفم بود و نميشد برم برش دارم خلاصه دكتر اومد سونورو شروع كرد بعد گفتتتتتتتتتتتتتتتتتتت اين سرشه اينم بدنشه بعد صداي قلبتو برام گذاشت قربونت برم بعد هم گفت خونرساني هم خوبههههههههههه و همه چي خوبه خداروشكررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر بعد گفت 28 هفته و 4 روزشه همين موقع بود كه بابا جونت اومد ولي كار دكتر ديگه تموم شده بوددددددددددددددددددد اين شد كه بابا جونت نتونست تورو ببينهههههههههههههه ايشالهههههههههههههههههههههههههههه كه سري بعد كه 9 آذر هست موفق شه ببينتت اون موقع دكتر گفت كه ديگه وزنتم بهم ميگه ايشاله تو هم مثل مامانت چاق و چله شده باشي جيگر طلاااااااااااااااااا

عكس سونوتم بعدا برات ميزارم امروز نميدونم چرا دلم درد ميكنه عزيزممممممممممم باز از اون درداي وحشتناك اومده بود سراغم صبح دلم ميخواست جيغ بزنم ولي الان بهترم تروخداااااااااااااااااااااااا مواظب خودت باش من طاقت ناراحتي تو و اينكه  خداي نكرده اتفاقي برات بيوفترو ندارممممممممممممم دخترممممممم بوسسسسسسسسسس بوسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان جون نی نی
16 آبان 91 11:47
28 هفتگی دختر طلا مبارک ان شاا... هیچ خطری نیست و نی نی سالم میاد بغلتون عزیزم نگران نباش شاید دردها به خاطر اینه که رحمت داره بزرگ میشه به دکترت می گفتی خوب