ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

من و نی نیییییم

سرماخوردگی

1391/8/20 9:09
نویسنده : سارا
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی فدات شممممممممممممممممممم منکه اصلا حالم خوب نیست بد جوری

سرما خوردم ایشاله که حال تو خوب باشه عزیز دلم واین قرصایی که خوردم ضرری برات نداشته باشه

سعی کن حسابی قوی باشیییییییییییییییییییی باشه مامان جون بوس بوسسس

سه شنبه از سرکار رفتم خونه باباتو فرستادم رفت برای تختت تشک خرید و با بابایی بردن خونه چشمت روز بد نبینهههههههههههههههههههههه بابات برداشته بابایتو برده بالا واییییییییییییییی نمیدونی خونه چقدر افتضاح بود آبروم رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت همه جا ریخته پاچ بود گریهههههههههههههههههه اونم اینقدر وسواسهههههههههههههههههههههههههههههه که نگو اصلا بیخیال پسر خودش خونرو به این روز انداخته من که همش خونه مامانی هستم

خلاصهههههههههه بعد که بابا اومد گفتم بریم لوستر بخریم من و تو بابا و مامانی رفتیممممممممم برات لوستر خریدیم البته همشون زشت بودند لوستر تو هم زشته دیگهههههههههههههه هههههههههههلبخند

برای اتاق خودمون هم خریدیمممممممممممممممممممممممممم ولی خوشگل بودددددددددددددددخوشمزه

بعد که برگشتیم خونه احساس کردم گلوم داره درد میکنهههههههههههههه بلهههههههههههه سرماخوردگی از همون جا شروع شدددددددددددد و شب تا صبح نمیتونستم نفس بکشممممم با هزار مکافات شب و صبح کردم و بلند شدم ولی دیدم حالم خیلی بده بنابراین طبق معمول سرکار نرفتم و موندم خونه بعد رفتم دکتر که هیچی حالیش نبوددددددددددددددددد خلاصه مامانی تا تونست بهم آب پرتقال و لیمو شیرین و شیر و سوپ داد تا ما خوب شیم ولی هنوز خوب نشدم آب ریزش بینی دارم سبز

پنج شنبه هم با پررویی تمام رفتیم برات پرده بخریم برای خودمونم خریدیمممممممممممم  خوب شد تو اومدی وگرنه ما نمی دونستیم چی میخوایم و چی نمیخوایم عزیزمممممممممممممممممچشمک

خلاصه رفتم برات گیره لباس بخرم که بابا جونت یاد مامانش افتاد که اون موقع ککه دو کیلو سبزی برای ما خورد کرده بود دستور داده بودند که براش یه لگن گنده بخره که ٢ کیلو سبزی توش راحت شسته شه منم گفتهبودم عمرا بزارم بخری که     بابا جونت با پررویی نمام خرید و این شد کهبا هم قهرررر کردیمممممممممممممممممم بقیش سانسوور فقط بگم که خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی از دست همشون دلخورم دوست دارم برم همشونو بزنم تا دلم خنک شهههههههههههخوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نرگسی
20 آبان 91 13:33
سلام عزیزم .. خوبی ؟ ملینا جونی خوبه ؟ مبارک باشه چیزایی که خریدی .. ایشالله به سلامتی استفاده کنید .. چرا برای نی نی لوستر زشت خریدی مامانی ؟ ها ؟ گناه داره خووووب مامانی اسمایی که خودت انتخاب کردی که خیلی خوب بودن ! زورت به بابایی نرسید ؟
نرگسی
20 آبان 91 13:34
مواظب خودت باش تا زودی خوب خوب بشی و دیگه هم مریض نشی .. دست مامان گلت هم درد نکنه که مراقبته ..
نیلی
20 آبان 91 13:56
خیلی باحالی سارا
نیلی
20 آبان 91 13:56
وسایل دخملمون مبارکش باشه.......
مامان جون نی نی
22 آبان 91 13:19
خدا لعنت کنه کسی رو که اینقدر توقع داره نسبت به بچش این مادرها مادر نیستند فقط دوست دارن یه چیزی از بچه بهشون برسه اصلا حالیشون نیست که این مرد الان زنش بارداره و کلی خودش هزینه داره به جای اینکه کمک خرجش باشن همش می خوان ازش بکنن. منم یه همچشن عجوزه ای رو دارم
ولی من خیلی بهشون رو نمی دم سعی میکنم با هاشون رابطمو کم کنم الان یک ماه و نیم هست که خونه مادر شوهرم نرفتم
تو هم زیاد حرص نخور برای نی نی خوب نیست با شوهرت یه کم در این مورد صحبت کن که تو رو درک کنه اگه خودت نمی تونی بگی بگو تا دکترت بهش بفهمونه
خیلی واظب خودت باش عزیزم


سلام عزيزمممممممم تروخدا خودتو ناراحت نكن فدات شم من هركاري كردم تا حالا نتونستم به شوشو بفهمونم كه بابا تو ديگه وظيفه اي در قبال اونا نداري ول يهرچيميگم بدتر ميشههههههههههههههههه ديگه زده بودم به بي خيالي ول يبعضي وقتا جوش ميارم ديگه عزيزم منم زياد اونجا نميرم هر وقتم ميرم بعدش دعوامون ميشه با شوشو ............... اينن از شانس مااااااا