ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

من و نی نیییییم

بدترین لحظه زندگیم

1391/11/22 0:59
نویسنده : سارا
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم عزیز دلم الان دو شبه که حال مامان خیلی بده دارم میمیرم یعنی مردن برام راحت تر از این  بود  میخوان منو از تو جدا کنند میخوان دیگه نذارن من به پاره تنم شیر بدم به جگر گوشم شیر بدم ای خدااااااااا این انصافهههههههههههههههههههههههههههه؟ من بنده بد تو هستمممممممممممممم میدونم ولی  هیچ وقت فکرشم نمیکردم اینجوری تنبیه بشم بدترین جازاته برام آخه من چه جوری میتونم وقتی دخترم  تا چشمش به من میوفته دهنشو باز میکنه به علامته اینکه بهم شیر بده بهش شیر ندممممممممم آخه من چه جور  میتونم وقتی جگر گوشمو بغل میکنم خودشو میچسبونه به سینم و بهم میفهمونه گشنشه بهش شیر ندم اییییییییییییییییییییییییی خدای مهربوننننننننننننننننننننن اگه قرار بود دخترم به شیر مادرش حساسیت داشته باشه کاش هیچ وقت سینمو نمیگرفت و هیچ وقت هیچ شیری تو سینم نمیومد

ای خدااااااااااااااااااااااا خیلی از مادرا هستند که دوست ندارند به بچشون شیر بدن چرا  من که عاشق شیر دادن به دخترم هستم باید از این نعمت محروم شمممممممممممممممم منکه همه عشقم به اینه که به دخترم شیر بدم و اونم چشمای قشنگشو به من بدوزه  و اونقدر نگام کنه تا خوابش ببره

چرا مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن ؟

چرا دختر من باید بعد از خوردن شیر مادرش اینقدر دلدرد بگیره و به خودش بپیچه و گریه کنه و منم پا به پاش گریه کنم  آخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟

خدای من این آزمایش نشون میده که من میتونم به دخترم شیر بدم یا نهههههههههههههه خیلی برام سخته که بهم بگن  نمیتونم بهش شیر بدم ولی  چاره چیه به خاطر دخترم بهخاطر اینکه این همه عذاب  و درد نکشه چاره ای جز قبولش ندارمممممممممممممممممممممممممممممممممم هرچند کهبرام خیلی سخته و نمیدونم چه جوری باید با این موضوع کنار بیام و چه جوری به بچه های که هنوز ٤٠ روزشم نشده بفهمونم که دیگه نمیتونه شیر بخوره دیگه وقتی میاد تو بغلم نباید ازم توقع چیزی داشته باشهههههههههه و..................................................

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااا تمام طعم مادر بودن به شیر دادنه این لذت و از من نگیررررررررررررر امیدووارم که تشخیص دکتر اشتباه باشه و آزمایشم همینو نشون بده

دختر نازمممممممممممممممممممممممممممممم بدون که من به این راحتی از شیر دادن به تو منصرف نمیشم چند تا دکتر دیگه هم میرم اگه اونا هم نظرشونه مین بود بر خلاف میل باطنیم و به خاطر سلامتیه تو میزارمش کنار و بدون که این کار برام خیلی سخته امیدوارم که خدا قسمت هیچ مادر و فرزندی نکنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

نرگسی
22 بهمن 91 2:17
خیلی ناراحت شدم دوستم .. .. ایشالله که دکتر اشتباه کرده باشه و ملینا جونی هم زودی خوب بشه ..


سلام عزیزم و مرسییییییییییییییییی از لطفت
مامان جون نی نی
23 بهمن 91 11:23
ببین عزیزم بهم با این شماره تماس بگیر تا بهت بگم چیا بخور و چیا نخور که شیرت برای نی نی دل درد نیاره و خوب بشه


عزیزم شمارت نیومده
مامان جون نی نی
23 بهمن 91 11:23
خصوصی
پریسا
26 بهمن 91 11:56
سلام سارا نگران نباش خدا بزرگه یادته یگفتم هر چی صلاحته پیش بیاد
حالا تمام خوبی هایه دونیا رو برات ارزو میکنم


مرسی دوست جونممممممممممممممممم بوس
مامان جون نی نی
30 بهمن 91 10:09
چرا زنگ نزدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی منتظرت شدم از این بابت که نی نی رو می خوای از شیر خودت بگیری ناراحتم بهم زنگ بزن تا راهنمائیت کنم


مرسی دوست خوبم از این همه مهربونیت ولی شماره برام نیومده شرمنده
مامان آریو
12 اسفند 91 17:58
سلام عزیزم.خیلی ناراحت شدم اشکم در اومد.بهم میگی چی شد جواب آزمایشت؟؟؟منتظرم ممنون


سلام عزیزم شرمنده که ناراحتت کردم فعلا که آزمایشش چبزی نشون نداده و دارم بهش شیر خودمم میدم ولی هنوز اسهالش خوب نشده
مامان جون نی نی
21 اسفند 91 11:16
برو خوصوصیتو ببین