ملينا ملينا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

من و نی نیییییم

هشت ماهگی

1392/7/3 0:12
نویسنده : سارا
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم مامان فدات بشهههههههههههههههههه کککه اینقدر جیگریییییییییییییی بازم ببخش که دیر به دیر برات مینویسم مطمئن باش که مقصر خود خودتییییییییییییییییییییی که نمیزاری مامان هیچ کاری بکنه فداتتتتتتتتتتتتت بشم

عزیز دلم آخرای ماه رمضون شمارو بردیم دکتر و به آقای دکتر گفتم که دختر من دیگه ٧ ماهش تموم شده و وارد هشت ماهگی شده دیگه میتونم لبنیات بخورم و آقای دکتر گفت که به شما بستی زعفرونی یا وانیلی بدیم اگه حساسیت نداشتی من میتونم دیگه لبنیات بخورم منم گذاشتم تا روز عید فطر بشه تا به حق اون روز عید خدا نگاهی به شما بکنه و شما خوب بشییییییییییییییییییییییی و روز عید فطر بابایی بستنی زعفرونی خرید آورد خونه مامانی البته بگم ما با هم قهر بودیم اصلا هم فکر نمیکردم بابا بیاد دنبالمون آخه یه چند روزی قهر بودیم و من خونهمامانی بودم از باباتم خبری نبود خلاصه بابا جون اومدند و من تحویلش نگرفتم بگذریمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

مهم اینه که به شما بستنی دادم خوردیییییییییییییییییی و خدارو شکرررررررررررررررررررررر حساسیت بهش نشون ندادی بعد خودم شروع کردم به خوردن لبنیات و همش خدا خدا میکردم که حساسیت نداشته باشی که خدارو شکر نداشتی و تا امروز که هشت ماهت تموم شده و چند روزه که وارد ٩ ماه شدی خبری از حساسیت نیست خدارو شکرررررررررررررررررررررر

حالا برات بگ که چند روز مونده به عید فطر تمرین نشستن میکردی بعد روز عید قشنگ دیگه نشستی عزیز دل مامان

روزی که هشت ماهت تموم شد ٤ دستو پا رفتی البته چند تا بیشتر نمیتونی بری هنوز میترسی با احتیاط میری دستتو به میز میگیری میخوای بلند بشی ولی هنوز موفق نشدی ولی خیلی فضولی مامان جان دیگه جاییییییییییییییی نمونده که نرفته باشی از پله ها هم میخوای بری بالا پله اولو نرفتی دومی با دست میگیری که بری رو اون قربونت برمممممممممممممممممممم

الان چند روزه که دندوای جلو از بالا داره در میاد که میشه پنچجمی و ششمین دندونت و  حسابی درد داری همش غر غر میکنی الهی مامان بمیره برات که خیلی دردت زیاد آخه فکر کنم همزمان دو تا پایینی ها هم داره در میاد به خاطر همین خیلی درد داری آب دهنت دورباره زیاد شده و همه چیو میخوای گاز بگیرییییییییییییییییی ایشاله این روزا زودی تموم بشه و دوباره دختر نازو جیگر طلا و بلا و مهربون خودم بشیییییییییییییی فدات شممممممممم من خیلی دوست دارم عزیزممممممممممممممممممممم

راستی چیزایی که میگی:

مامان

بابا

دد

به به

با با = بای بای به همراه تکون دادن دستت

هم

برق

من

آب

عاشقتمممممممممممممممممممممممممممم دخترم بعدا میام برات عکس میزارم باشه جیگر طلاااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)